Tuesday, August 26, 2008

Aku sangat Gumbiraaaa... Lalalaaa



Wah nape aku letak gambo tuh ye? Ntah la.. Lalalalaaalaaa.. Aku sangat gumbira hari nie...
Mesti korang ingat sebab arini adalah payday kan??? Tu salah satu sebab, tapi ader sebab yang lebey masyuuuukkkk!!!!

Sebabkan aku taw arini gaji dah kuar, pepagi lagi aku dah terpacak di mesin ATM nak amek dwet tok bayar bil.. Dengan penuh semangat dan keazaman aku cucuk kad nak kuarkan dwet.. Alang-alang nak kuarkan dwet, aku kuarkan lah bebanyak kang malam leh bagi mak aku dwet belanja twosss.. Anak mithali kan?? Kene la bagi mak skek dwet belanja, apa la sangat dwet tuh dibandingkan penat lelah die membesarkan aku selama nie... Ok ok aku dah stat merepek~~~ Come back to the story... Biler kuar je slip aku pun pelik apesal baki dwet aku ni banyak??
Patut tinggal sekian sekian sekian sebab balance gaji aku bulan lepas bukan banyak pun maklum lah renew insurans... Penuh tanda tanya toi.. Takkan dwet baki aku dalam bank membiak...
Masuk opis twos chek payslip.. Guess what peeps?? Yahoooooo... Aku naik gaji!!!!!!
Syukur alhamdulillah....... Dengan gaji baru nie dapat la aku menyimpan lebey skek tok majlis kawen aku taun depan.. Hikhikhik.. Hujung minggu nie nak belanja family ngan tunang tersayang la dinner.. Yea!

5 comments :

  1. Wahh... murah rezeki sebelum kahwin nih. dah kawin nanti lagi lah melimpah ruah rezeki. Okey jue, simpan duit cepat-cepat supaya dapat kawen cepat sikit.

    ReplyDelete
  2. wahhhhhhh..

    naik gaji ke???

    patut la sonok kemain.. =P

    rezeki nak kawin..

    ReplyDelete
  3. wah rezeki..rezeki..alhamdulillah :)

    ni nak suh bagi duit raya kat kawan2 kut ni..hehe :p

    ReplyDelete
  4. tahun depan kalau aku tak dapat kad ko, siap!

    ReplyDelete
  5. agypt, ceera : mekasih..tu la, syukur giler..macam suh aku cepatkan majlis je =D

    Fizah: kekawan sume dah jadik bini orang, ader tu bakal mak budak jadik tak payah la bagi dwet raya hahaha..

    green apple: jgn riso taun depan aku bagi ko kad, ko tak datang siap, aku terjah umah ko..Opss sebelum tuh sediakan hadiah siap2 hahaha...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails