Friday, November 21, 2008

Akhir mengidam Tomyam tertunai jua...

Ermm dulu masa dok UKM, aku suker sangat makan kat BBB TomYam.. Masakan die memang kaw la.. Lagi2 tomyam ngan sup die.. Takde ajinomoto, purely tomyam, pekat, masam, pedas sume cukup memang kick la... Harga pun berpatutan...
Dah lebey setahun tak p makan sana, dan dah lama gak aku mengidam... Memang plan ngan Encit Lee nak p makan sana tapi asyik la takde masa je huhuhu..

Tapi akhirnyer minggu lepas, pas je abes training, aku paksa gak die teman aku g sana makan... Yeaaaa.. Sebabkan sayanggggggg sangat ngan buah hati die ni, die ikotkan je la...


Dah sampai sana, sangat terkejot ok!!! Interior design die dah berubah, makin cantek dan class gitew.. Tapi harga tatap maintain!!! Acik sukerrrr camtuh.. Haaaaahaaahaaa..

Haaa tengok la siap ada lampu cantek bagai.. Musti dah makin maju bisnes mek nie.. owhhh owner die kelantan taw...

Menu die pun dah berubah, dulu buwuk je ala2 dah basah pehtu keringkan balik.. Ngan kesan air... Memang tak cantek la.. Skang nampak class skek menu die..


See.. Cantek kan.. Green color lagi.. Ehhh tangan sape tuh ehhhh??? Nak jugak enterframe tangan ekek...

Nah kasik uols tengok harga die...

Sangat berpatutan kan? Yang penting sedapppppp hingga buat aku mengidam2...


Weols order ni ha.. Tomyam campur, daging masak merah ngan kailan ikan masin.. Memula nak kerabu mangga tapi nan adooo.. Kempunan acikk.. Takpe, next time akan ku paksa Encit Lee bawa aku datang sini lagi... Kalau tak mo, aku goda2 gak die suh bawa aku datang sini, mesti die cair punyer muahahhahaha.....

Nikmatttnyer uols dapat makan ape yang diidamkan..... Yummyyyyyyyyyy......
Hmmm tido malam ku dah lena skang.... Mekaseh sayang.. Bulan depan pegi lagi ye *wink *wink..

6 comments :

  1. nk g jugakkkk.. bw la aku,plzzz!

    ReplyDelete
  2. ~ sedap sangat ker? cam kena pi try jugak nih.. ~

    ReplyDelete
  3. nampak sgt lama x dtg.. suda berzaman dia renovate..hihi. btw, korang kene rasa daging/ayam goreng kunyit.. sehingga menjilat dindingg!!

    ReplyDelete
  4. jue...kat mane restoran nih?mcm best je tgk...huhu

    ReplyDelete
  5. apsal ko ni asyik ngidam jer ni. sajer jer nak suh aku makan jugak..

    ReplyDelete
  6. hikhik..tomyam BBB nie mmg famouslaa kan?? ramai org sukerr...hehe

    kwn sy mmg peberet gilerr laa tomyam BBB neyh..sy??biasa2 sajorkk..hehe

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails