Saturday, November 15, 2008

Jom ke Spa

Semalam aku kater nak p Spa kan so here there go....

Spa ni nama nyer Rustic Nirvana, korang search la kat google musti jumpenyer.. Branch yang aku p kat Tingkat 8, Berjaya Times Square.. Dokek jorr ngan umah den... Yang mengikuti skali rombongan Cik Kiah, adikku yang bongsu dan juga emak... Owhhh kan semalam dah cakap, emak pun nak join I berurut2 ni...

Heee sampai2 tempat die memang cantek la, banyak lilin2 terpasang, weols kene isi borang dulu taw.. Bukan pe, die nak taw kot2 ada masalah kesihatan cam darah tinggi ke kencing manis ke.. Sebab package yang aku amek nie bukan setakat urut, die ada full body 
massage, full body mask+wrap and then steam.. So kalau ada penyakit, suhu masa nak kene steam tuh mungkin kene reduce la...
Heee panjang pulak penerangan aku...


Skali yang sadiss nyer, dah interbiu bagai.. Mak aku tak leh nak buat massage sebab die tengah datang bulan, beauty consultant tuh kata bahaya, boleh pengsan kalau tak tahan so mak aku nie memang agak penakot skek jadik die pun tak mau la join..

Sebabkan package aku nie boleh buat tok body massage ngan facial treatment, aku suggest mak aku amek je facial treatment.. Alang2 dah sampai sini tuh, takkan taknak buat ye tak.. Tapi mak aku tak nak, die suh adik aku je yang buat facial treatment...

So, melepas la omak den nak berurut..
**Tak pe la mak, nanti Along bawa mak p urut lagi ye...

Next entry aku cete pasal treatment yang aku dah buat okay..



5 comments :

  1. lorr nape time period x lh wat lak yek??

    ReplyDelete
  2. Alang tak pernah gi spa... best ke? Mahal ke?

    ReplyDelete
  3. ala mak ju rugi~
    tu la ju, patot ko bwk aku.. keskess.. weh, acane ko dpt nih?

    ReplyDelete
  4. Hang jebat : moh ler itot

    nemo: die kata urut tuh die betulkan circulation darah kiter, kalau pe'od die takut jadik darah tuh tak henti2 turun...

    bigmouth: ala alang takde la mahal.. mampu la bayar ahhah kalau mahal saya tak p..

    mawar: aku dapat kad kredit nyer promotion.. Tuh la rugi2

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails