Thursday, November 27, 2008

Semalam di Tasek Ampang

Malam tadi kan aku kene standby, ada keje kat Tasek Ampang.. Seperti bese aku akan sesat dulu.. Dah penin2 pusing2 baru la aku jumpe tempat yang sepatutnyer aku sampai....

Aku ngan opismate aku sampai paling awai ok!! Vendor pun tak sampai lagik.. Memang janji Cina betul la depa nie.. Maklumlah, vendor aku nie dari China mainland... Memang payah la korang nak cakap ngan depa, aku rasa cam itik ngan ayam bercakap je.. Even they speak in English pun, aku tetap amek masa gak nak digest pahamkan ape yang kuar dari mulut depa tuh.. Ye la cakap English tapi aku dengar cam Jawa campur Cina je... Last2 biler aku fed up, aku cakap je la Mandarin ngan depa.. Wahhh time tuh baru lah rancak depa nak bercerita, siap cete pasal negara die la.. Aku layankan je....

Koi 1130 je stat la operasi kami.. Muahahaha macam mission impossible je operasi la konon...
Mulalah otak berpusing2 untuk mengeluarkan segala configuration yang ada... Dan seperti bese gamba memang perlu snap la kan walau sebizi mane pun aku di ketika itew chewahhh.. Yela sekadar bukti aku datang keje taw, kang ada plak kata cete je lebey, bukti nan adoooo...
Haa, so aku sedia kan bukti awai2... Tengok je la walaupun korang tak paham ape yang ada dalam gambo tuh... Kalau rasa tak puas ati sebab tak paham, angkat je la tangan tanya.. Cekgu sedia menjawab eceeeeceeeeceeee...

Ni la gambo ketika operasi malam tadi.... Yang belah atas tuh gambo equipment... Yang sebelah tuh laptop, ni kompem sume taw... Sape yang kompius jugak, sila lah lempang pipi sendiri laju-laju nambelas kali... Yang bawah tuh gambo aku ngan opismate aku Dorin, owhhhh nape mata ku terpejam ek????  Buat slack gambo je.. Dushhhhhh! Dushhhhhh!


Gamba ni diambil masa koi 2 pagi.. Giler ceria muka aku time2 pagi alam cenggitu... Padahal masa ni dah penat mulut aku nganga asyik menguap je, siap menjangkit2 lak tuh menguap.. Pas sorang sorang menguap.... Saja je aku nak amek gambo atas tangga tuh, cam suker je tangga tuh sebab tangga tuh leh gerak2, korang leh tolak ke kiri ke kanan.. Best la.... Memang takkan jumpe punyer tangga gerak2 nie melainkan dalam ibusawat nie je la yang ada...

Di sebabkan kali nie keje weols settle awai.. Idak la awai maner pun, dalam 330 kot dah siap sume, so vendor sangat la bermurah hati nak belanja weols sume supper... Haiiiishhhh hancuss lagi diet aku, mane ke diet nyer kalau dah koi 4 pagi ko p bantai makan lagik.. Tapi orang dah offer takkan nak tolak ye takk.. So kami pilih la Mc D 24 hour kat depan hospital Ampang nun....
Alang-alang orang nak belanjer aku order la yang set paling latest ape ntah nama nyer Move It kot, yang Madagascar 2 punyer set tuh...

Hmmmm air die yang hijau tuh sedappppp nyum nyummmmmm.... kentang shake die bese je la, sebab perasa die ala2 macam jajan mamee punyer perasa je... Tapi burger die memang kenyang la makan.. 2 lapis daging fillet ayam die letak... Memang hancusssss!!!!!!!

Koi 4 aku pun gerak balik, dan selamat sampai umah.. Gosokkk gigi basuh muka, borak2 jap ngan Dorin... ZzzzZZZzzzzzZZZz belayar lah ke alam mimpi.....

6 comments :

  1. ~ tak try lagik mc d yg baru nih.

    iskh3... kerja sampai kul 3-4 pagi. memang rajin ni. ~

    ReplyDelete
  2. ermm..byk bloggers lepak mcd ekk lately neyh..hehe

    dh try lom mcd baru kt PKNS tu..leh drive-thru..hehe

    ReplyDelete
  3. semua org da mkn mcd madgscr tu,aku je lom..
    uwaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. adeh mcd prosperity is the besssssss

    hehehe jue lawo sweater..
    hehehe alamak dah kol 635 hahah baru nak p mandi..
    (-_-) boboy kat blakang tgh tgk camne nak on internet hahah selagi angah dia bawa modem ke hulu ke hilir tetap dia tak leh on internet wakakakakaaka


    p/s: budak tak sunat tak leh main tenet

    ReplyDelete
  5. huhuh tangga gerak2 itu adalah mainan aku dulu!!!!wekeke best woo rasa mcm seoran pemain kapal layar...apa kes?huhu hanya aku dan budak2 yg raised up kat telekom (adik badik aku n a few kids anak2 staf ibusawat)tau ler...

    ReplyDelete
  6. uish..bnyk tol wayar..haha!

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails