Tuesday, January 6, 2009

Entri meroyan



Ni la adegan yang aku tak sanggup nak tempuh...
Jalan Tun Razak ni memang azab la nak lalu kalau petang2.. Sesak memanjang...
Hari nie training lambat habes, sebab ada sesi lab configuration so terpaksa la menempuh sesi perjalanan yang panjang walaupun sebenarnya kalau jalan nie clear 10 minit aku dah leh sampai umah...
Makanya, perjalanan yang tadi 10 minit dah jadik 30 minit..
Adoiiiii....

Tapi seb bek acik ader peneman dalam kete...
Yeeeehaaa.. Selain menemankan aku melalak dalam kete ngan lagu Divine Master - Di sampingmu.mp3..
Eh korang suke lagu tuh?? Aku suker wooo..
Puas aku melalak2 dalam kete tadi, agaknya driver sebelah tengok aku tadi sure geleng2 paler..
Tak pun saspek orang meroyan mane la baru masuk pekan nie.. Bawa Myvi hitam Hahahaha

Dah lari topik lak..
Nak taw sape peneman aku?
Peneman aku nie die ader tagline taw.. Ala2 tagline akademi fantasia jugak la..
Tagline die gini - ' Enak dimakan begitu saja'
Hehehe.. Dapat teka?


Nie la die peneman ku..
Delicia Butterscocth..
Seyes.... Sedappppppp sangat roti nie...
Memang sesuai ngan tagline, enak dimakan begitu saja tanpa perlu calitkan peanut butter ataw jem strawberi...
Ni kali kedua aku beli roti nie, 1st time beli saja je nak try..
Skali terus jatuh chenta..
Pastu jenuh gak la aku mencari, sampai sanggup kuar pepagi nak beli roti..
Ye la, lori Gardenia hantar roti kat kedai kan pepagi alam..
Malangnya, setiap kali aku p kedai mesti dah habes..
Tak kira la pagi ke, tengahari ke.. Malam lagi la..
Sampai Bangla kat Shell tuh pun dah cam muka aku..
Last2 Isnin ari tuh dapat gak aku beli kat kedai India dekat umah aku tuh..
Kat situ gak yang ada..
Tu pun yang last one...

Tapi roti nie memang nikmatttt la....
Syorkan kepada uols sume!!!
Erkk aku tak dibayar oleh Gardenia taw...
Sila jangan kompius di situ...

7 comments :

  1. amoi..roti jd teman ko eh..mcm sdp je..nanti aku try beli..

    btw, aku dgr la kan..ade org aritu kate nk diet..ni mkn roti dlm kete plak kan..ape kes?

    wah, sdpnye aku perli ko kan tanpa menyedari diri ini pun 2x5..hehehe..

    ReplyDelete
  2. Delicia Butterscocth, emm xpernah try g..harus la mencari pas ni nak kena try gak..bab mkn laju jek

    ReplyDelete
  3. ~ dlm gambar u tuh kan, my ofis la. jalan tun razak tuh tak pernah nak clear. seksa jer hidup berhadapan dengan jln tun razak. :( ~

    ReplyDelete
  4. salam
    jalan tun razak, jalan yang paling akak tak suka, menci giler

    ReplyDelete
  5. jue try delicia choc raisin...damn it im addictive to it...tadi pegi beli konon nk buat jadi bekalan bekfast sampai ujung minggu, takder maknenye....ni dlm plastic tggal 2 keping jer lagi....tidak!!!!

    ReplyDelete
  6. hanis: a'ah la aku nak diet.. tapi tak berenti makan je aku nie...
    waaaa camne nie??

    niza: cari!!! tapi payah nak jumpe.. naseb bek la kalau jumpe tuh..

    mizzamy: jalan tu memang puaka toi...
    tak taw la bile jalan tuh clear...

    atty: try la! nikmatt..

    crazy beautiful: memang benci wooo...tapi kene lalu gak huhuhu

    amazy eve: dah try dah..memang sedap tapi lagi suke butterscotch kot hehehe

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails