Saturday, January 3, 2009

Penutup kenduri 2008

Last weekend sepatutnya aku ada jemputan ke kenduri kawen coursemate aku masa kat UKM dulu, Pae nama nya kat Kedah.. Tapi jauh benor, cam bese la mak aku yang over meriso tak bagi aku p pun.. Huhuhu aku plak jenis tak banyak cakap, mak tak bagi so tak payah la pegi kan..

To Pae, tahniah dah bergelar suami orang.. Jadilah pemimpin keluarga yang bertanggungjawab..
Semoga berbahagia ke anak cucu...

Aku rembat gambo nie dari blog Mawar...


And aku dan Encit Lee pegi ke majlis resepsi Fatin & Fitri, majlis nie tok belah Fitri plak.. Buat kat golf club Rawang... Ni la penutup majlis kahwin 2008 yang aku hadiri...

Grand wooo, memang rezeki Fatin la ye tak...

Paling suker kat kenduri nie montaj masa pengantin makan, montaj yang dibuat adalah video Fatin & Fitri dari kecil hinggalah dewasa pehtu rakaman ketika majlis akad nikah...

Memang best la video tuh, kene je ngan lagu.... Lagu Ungu - Kau tercipta untukku..
Memang besttt woo, touching aku tengok video tuh.... Hahaha bergenang gak air mata..

Buat sesaper kengkawan yang tak dapat hadir meh aku upload gambo Fatin...

Layannnnnn!!!!




Tahniahhhhh buat semua kengkawan yang dah selamat melangsungkan perkahwinan sepanjang tahun 2008..

Semoga berbahagia ke anak cucu....

2009 turn aku plakkkkkkk.... BERDEBAR!!!

2 comments :

  1. 2009? ur turn?? heheheh! sile hantarkan kad jemputan anda di angkasapuri di atas nama Dakjaat.. hahahhaaha!

    ReplyDelete
  2. ngeh ngeh.. lawa gambar.. mesti hensem tukang amek tu kan hgaghaha

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails