Tuesday, April 21, 2009

Blog Chenta Hati

Pengumuman penting untuk hari ini.

Skang chenta hati saya dah ada blog.... Dah lama dah Encit Lee ada blog cuma tak update je. Normally dia akan tulis pasal benda yang paling menjadi kecintaan hati die selepas saya iaitu GAME.. Perghh. Dia memang GAMERS tegar. Kalau dok ngadap game, gerenti saya lalu sebelah pun dia tak perasan. Dulu memula selalu gak saya merajok, tapi skang saya tak kesah dah. Dia ada interest die, saya pun ada interest saya. Lets us get our own sweet time doing our own interest. Adilkan?

Kekawan sume rerajen la p lawat blog dia, tapi saya tak janji la sama ada dia akan jadik blogger tegar ataw tidak hehehe...

Here the link, Encit Lee

Mari kiter serbu. Ewah. Promote pulak. Sape lagi nak promote kalau bukan saya kan?

Welcome to the blogsphere sayang!


3 comments :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails