Sunday, May 31, 2009

Hari AHAD pun keje ok

Aku sangat WORKHOLIC skang. Hari nie AHAD. Cuti umum tapi skang aku tengah bekerja. Live dari bilek meeting huhuhu. Actually aku kat Kuala Terengganu. Ada meeting kat sini. Hmm patut Ahad adalah hari cuti tapi belah Pantai Timur Ahad keje. Huhuhu...

Penat giler. Balik dari Miri hari Jumaat tu, telinga belum baik dari kesan tekanan udara naik flight,
Sabtu dah naik flight pergi KT plak. Dah berdenggung balik telinga aku. Leceh la naik kapal terbang time selsema nie sakit woo telinga.

Nanti aku dah balik KL aku update kesah aku kat Miri, Brunei & KT.
Skang mau kilijaaaaa...

Oh ye. Hari nie 31 Mei genap setahun pertunangan aku ngan Encit Lee. Patutnya kami kawen pertengahan tahun nie, tapi ditunda ke hujung tahun. Hehehe ape pun aku harap segalanya berjalan lancar. Alhamdulillah sepanjang tempoh pertunangan kami nie, kami jarang menghadapi masalah, gaduh pun tak pernah, gaduh sikit2 je. Heheh kami semakin memahami antara satu sama lain. Kasih sayang semakin mendalam... Syukur sesangat...

Semoga tempoh lagi 6 bulan nie akan dipermudahkan.


4 comments :

  1. kerja on wiken..wah,mmg workaholic nih.hehehe..blh kmpl duit lebey 4 wed.hehe ;p

    ReplyDelete
  2. semoga berbahagia dgn si dia ye

    ReplyDelete
  3. jage diri jue..
    aku doakan yg terbaik utk korang berdua...

    keje, keje jugak...
    encit lee mmg tak dilupai kan??
    lagi jauh, lagi rindu...eheheh

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails