Saturday, July 4, 2009

Update dengan banyak

Salam..

Lambat betoi nak update blog nie.. Ngeeee bukan apa, aku baru balik dari Penang. Outstation lagi. Huhuhu keje aku nie memerlukan aku banyak kelur makanya kerja kahwen aku sampai skang tak mula2 lagi. Iskkkk... Tak tahu lah sempat ke tak aku nak buat bunga telor nie, kad kawen lagi.

Ok nak cete pas aku balik dari Brunei, aku p Kuala Terengganu. Actually nie kali kedua aku sampai sini. Dah banyak berubah. Opismate aku orang Ganu so dia lah yang bawa aku jejalan.


Ha.. Bukti aku pernah sampai Terengganu. Belakang tu masjid Kristal. Cantek!

Pas balik KT, aku p Mersing.. Ni aku drive sendiri. Ceh, drive sendiri ye.. Hahaha.. Mana maunye jauh tuh.. Lagi pun nie 1st time aku nak p sana, so ada la orang yang volunteer nak teman.. Heeee.. Sape lagi kalau bukan Encit Lee.. Hepppp.. Kami bukan pergi berdua ok, adik aku pun pegi sama jadi pemerhati hahahah.. Kalau tak mana ibunda lepaskan pergi berdua.

Best gak Mersing nie. Tepi pantai. Something yang significant ngan aku adalah pantai. Aku sangat suka pantai, kalau aku dok tepi laut tuh merenung naseb dari pagi sampai malam pun aku tak kesah. Takda hal punya.


Orang yang hepi dapat jumpa pantai. Hahahaha...

1 comment :

  1. wohoo~ update yang byk.. ekeke seb baik la kejap je p mersing kalo tak semua pantai kita leh p huahuahauha

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails