Wednesday, June 2, 2010

Merayap ke Shopping Mall setelah kuarantin 3 bulan

Tajuk memang takleh blah...

Ni nak cete, selepas bk dr Krabi alhamdulillah mabok2 aku dah kurang sket... Dah leh masak2.. Cuma selera makan tak up up lagi... Gitu aje la mendatar... Kalau korang tengok aku makan, kompem kene kutuk PLAIN giler.. Nape plain??

Maunye tak plain.. Aku makan nasi putih kekadang ngan sup je, kadang2 ngan telor dan kicap.. Takde makna nak lauk meriah bagai... Gulai cilipadi, sambal2 nie sume memang tak masuk tekak aku dah... Tom Yam pun dah tak masuk dah.. Apa ntah yang dah masuk dalam badan aku, yang aku suke makan western food, Laksa dan seangkatan.. Asal nama je nasi, rasa nak larik laju2 aje...

Shopping Mall pertama yang aku jejak setelah 3 bulan dikuarantin ialah Sogo.. Hehehe Actually nak beli maternity blouse, perot idak ler besau mana pun.. Tapi, baju kurung sume dah sendat tang peha tu, tak selesa betol lah nak bergerak ke sana sini.. Tu yang gigih nak mencarik suar ngan baju tu.. Kemeja lak memang sendat la tang dada tu.. Maklumlah org preggy nie, pembesaran yang paling maksimun adalah tang dadanye selalin perot kan.. HAHAHA...

Hari tu adalah hari menabur duet setelah 3 bulan aku dok diam2... Antara barang yang telah dirembat ialah .....



Penapis.. Untuk tapis santan.. Sadis tol, rumah aku cuma ada penapis teh yg kecit tu, imagine bila aku nak masak gulai aritu, beli plak kelapa.. Terkial2 la nak menapis.... HAHAHA

Pastu penyagat eh nama benda tu?? Yg tu cam senang nak bt salad kan, takde la penat nak menghiris.. Ko sagat aje la, jgn sampai sagat jari sendiri udah ler..


Comforter set... Sebabkan masa kawen aritu aku byk dapat cadar, comforter memang takde.. So tu yang beli tu, senang sket.. Tak payah nak pikir selimut bagai... Comforter tu la selimut aku... Cuma kene carik yang kain best la... Yang aku beli ni memang kompem best, sejokkkk aje.... Dah pakai dah, tu yg leh komen tu... Ye la ni kan entri basi... HEHEHE..


Baju tok somikuuuuu.. Mesti lah ada, walaupun bini die gi syopping sorang...


Ni baju orang mengandung.. Aku musykil sket la, memang baju orang mengandung ni kaler die gini eh? Ala2 malap aje.... kebanyakkan aku tengok kaler biru, putih, ijau taik anjing nie... Tak gemar betol aku kaler gini.. HUHUHU tapi rembat gak la sebab dah malas nak pk... Janji nampak cantek, pas bersalin sok masuk la kotak... Mengandung lagi sekali sok baru kuar kotak balik HAHAHAH...

Itu aje la yg leh ku beli.. Kaki dah sakit cepat2 nak bk umah.. Bukan leh jalan2 sangat skang, kaki cepat sakit... HUHU


1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails