Monday, June 28, 2010

Mommy on Fever

Hari ni aku dapat MC..

Dari Jumaat aku demam tapi tetap gigih g keje, yela.. Testing tengah banyak nak jalan, projek banyak nak kene siap before deadline bulan pose nie... Sebelum bulan pose ni kene jalan2 pusing Malaysia termasuk Sabah Sarawak nak buat testing.. Mampu ke aku nie???? Huhuhu....

Aku akan cuba sedaya upaya... Skang aku berehat di umah mak.. Since husben kene kursus so die hantar aku kat sini.. Riso aku dok sorang kat umah sebab aku dah sampai tahap semput selsema batok nie..

Semalam dah gi kenek, doktor ada bagi ubat demam batok selsema antibiotik sume.. Dokter kata ni je ubat yang sesuai tok preggy lady.. Doktor dah kata gitu aku makan je lah... Tapi sebelum makan tu siap2 la doa semoga ubat yang aku makan tu tak mendatangkan mudarat pada aku dan kandungan dalam perot nie.. Riso gak kan??

Huhu nak bertahan memang takleh dah.. Aku ni jenis susah demam sekali demam memang amek masa nak baik... Huhuhu..

K la, nak rehat2 jap... Ada banyak emnde nak pk ni.. Huhu yang perlu dibuat decision...

No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails