Tuesday, September 7, 2010

Balik Raya

Actually aku dah balik raya dah malam tadi....

Plan asal nak balik Selasa, tapi kebetulan FIL turun KL ada hal.. So nak ngikut balik ke Penang... Nak ikot balik Selasa takleh sebab Selasa dia dah keje...

Makanyee kami balik la Isnin malam.. Kalut2 aku kemas barang.. HUHUHU... Dah la Isnin keje, sampai petang lak tu ada meeting huhuhu..

So entri2 selepas ini sume auto publish.. Sampailah hari Khamis sehari sebelum raya.. Raya kedua aku akan balik KL, beraya ngan mak aku plak...

Tak tau lah camne aku nak menghadapi pagi raya pertama.. sob~sob ~sob..

Kepada semua kekawan dan rakan blogger, Selamat hari Raya diucapkan....
Semoga selamat sampai ke kampung halaman..

6 comments :

  1. salam aidilfitri,mohon maaf jika ade salah silap

    b strong ya

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Jue.Moga ceria.Ingatlah, kita masih ada orang yang kita sayang.

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya julee..maaf zahir batin :D

    ReplyDelete
  4. selamat ari raya yunk..isnin keje?? meeting..?? N masih kt kg kot time tu...ngeeee

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya ..andai ada salah dan silap
    sepanjang berblogging..nie kty minta ampun dan maaf..

    ReplyDelete
  6. Selamat Menyambut Hari Lebaran.. Maaf Zahir + Batin (◠‿◠)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails