Thursday, September 2, 2010

Semakin pelupe laaaaaa aku nie...

Huhuhu

Aku kehilangan jam kesayangan ku...
Jam ni beli tahun lepas, bukan jam hantaran.. Tapi ye la kan tentulah sayang, beli mahai2..
Aku lupe aku letak mana, bila last pakai pun tak ingat..
Sejak peknen ni memang aku jadik mudah lupe...
Hari tu tertinggal HP kat kedai makan, mujur la orang kedai tu sempat kejarsampai kete and then pulangkan...

Ni dah hilang jam plak..
Huwaaa sedey.. Ni la jamnye.. tapi kaler silver la..Aku bukan suke kaler gold pun....


Pas perasan hilang tu, satu malam aku nages mengenangkan jam yg hilang nie...
Skang ni sensitip benauuuu la...

6 comments :

  1. siannya julee....sabar ye...memang ada gak orang kate masa pregnant ni memang kita boleh jadi mudah pelupa... :)

    ReplyDelete
  2. adoilaaa...cane ley ilang..tu nk kne mntk hubby jam br tuu..hihihi

    ReplyDelete
  3. Jue, meme kebanyakan org pregnant dan mak2 orang banyak dah jd pelupala Jue.Urat dah putus, bak kata orang.hehe

    ReplyDelete
  4. hrp2 dpt jumpe balik la...sayang tu jam mahai

    ReplyDelete
  5. lawo jam tu, kalo syah mau nanges...sabo jelah...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails