Tuesday, October 5, 2010

Set bersalin sudah beli

Setelah berbulan2 aku mensurvey set bersalin akhirnya dah beli jugak.... Susah weiii nak pilih set bersalin nie... Ye la, kalau boleh aku nak yg mudah dimakan, tak mau la yang bancuh2 bagai nie...
Kang mesti aku tak minum sebabnye tau la bau akar kayu herba ni bagai jamu camne kan... Kang buat aku buang aje... Isk membazir...

So aku memang nak beli yang jenis pil je, pastu taknak plak yang jenis sapu2 ni sebab aku ni malas sket.. HAHAHAHA.. Setakat minyak ok la, tapi kalau yg banyak2 sangat sapu2 ni kang tak tersapu aku..

Akhirnya dah ditimbang tara, aku beli set bersalin Nona Roguy... Memang mahal la kan, memula memang berpikir beratus kali nak beli tapi husben ku kata takpe.. Yang penting aku kembali sehat dan pulih lepas pantang..



Ye la, tau la badan kiter ni masa mengandung urat segala kembang.. Kalau tak jaga memang out la kan... Baru beranak anak sulung, so just choose the best.. Set bersalin NR ni setakat ni dapat feedback yang terbaek la sepanjang aku survey, lagi pun aku ni ada masalah sembelit so ramai yg suggest amek set NR nie sebab teh ni memang lancarlah sistem pengkumuhan aku... So akan ku try nanti... Kalau terbukti benar, akan ku war-war kan di blog yang tak seberapa nie... HEHEHEHE

Tapi set bersalin yang lain pun ok jugak.. Ikot badan orang kan.. Aku baru pertama kali nak try, hopefully serasi la ngan aku...

Pastu aku top up beli minyak berubat herba nie, elok tok baby dan ibu kata nye..




4 comments :

  1. I pun lom beli lagi nih,memang hajat di hati nak beli NR pun..hehe,sesama lah kita yerk pn jue :)

    ReplyDelete
  2. rasenye mane2 brand pon ok..y pnting..diri sndri kne kuat bpantang kn yunk..nasihat kpd diri sndri jugak..ngeee...

    ReplyDelete
  3. hai..nanti kalau set brsalin ni ok bgi thu kt sy yer..
    sy pun jnis mlas jgk nk sapu2..minum2 ni

    ReplyDelete
  4. best product ni..kita dulu pun guna yg ni gak..tp x beli set pun...heh3x..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails