Sunday, January 2, 2011

Contest saat pertama bersama si cinta hati


Nak join klik banner..


1. berapa lamakah anda telah bersama encik chenta hati?

tarikh kami mula kapel 21/4/2001 so masuk tahun nie maknanye dah 10 tahun kami bercinta... dan kami baru je menyambut annibesari wedding kami yang pertama pada 25/12/2010 yang lalu... Alhamdulillah cinta pertama saya adalah suami saya sekarang, oh ye both of us are 1st love..

2. ceritakan saat pertama [gambar] anda bersama encik chenta hati. [first time keluar dating,pergi makan...]

Ni gambar pertama kami selepas kami kapel, hehehe pakai baju sekolah., ye la dah kaat masa gambar nie diambil time prep petang.. Ktorg sekolah teknik KL sama2... Actually ktorg kelas sebelah menyebelah, saya Awam 2 hubby kelas Awam 1..1st time berkenalan kat tengah jalan masa tu hubby on the way nak masuk kelas saya plak on the way nak gi bilik lukisan kejuruteraan.. Masa tu saya penuh la tangan ngan barang2 lukisan, sekali hubby terlanggar saya dan berterabur la segala alatan lukisan saya, then masa tu la kami start kenal.. Time tu tak syiok lagi, time tu rasa marah je.. Dalam hati dok kata "Eh mamat ni takde mata ke langgar org, mata dah empat pun tak nampak " kuikuikuikui.. Tragedi tu berlaku masa form 4 tapi form 5 baru la kami kapel.. Giler, mak hantar gi sekolah belajar tapi kami bercinta pulak..

Eh takpe2, kami tak lalai tau, siap cemerlang lagik SPM sebab selalu belajar sesama tetiap petang..


Yang ni plak gambar kami keluar bersama.. tapi ni kuar reramai ngan kekawan.. Kuar masa asrama buat outing... Masa ni makan kat foodcourt, bese la budak asrama bila outing je cari port makan best best..




3. cipta tagline paling kreatif anda untuk encik chenta hati.

Tagline kami : Cinta itu perlu sentiasa dibaja agar terus subur dan mekar!!!


Nak Tag

1. Dorin
2. Peri Pia
3. Ainul

2 comments :

  1. hamboiii sakan bercontest..good luck!!nanti i organize contest, u join k..

    ReplyDelete
  2. thanks sebab sudi join contest wawa yea. :) :) :) .
    nanti kamoo check nama dan link dalam senarai peserta yea.
    if ada sebarang masalah,please inform wawa segera.wiii~

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails