Sunday, January 2, 2011

GOJESH IN ORANGE CONTEST !!!



Jom la join contest ni, walaupun anda bukan peminat orange.. Hehehe leh klik kat banner nak join..




Gambar yang berbaju oren kat atas ni kat Bukit Bendera, masa ni saya kene gi outstation ke Penang nun.. Sempat gak naik bukit bendera jejalan.. Ni pestime nek bukit bendera ni... Tu yang sengih merenyeh semacam je, heppi la kunun dapat naik atas tu.. Dan dalam banyak2 T-shirt saya yang akler orange, tshirt ni la yang jadik peberet.. sebabnye bila pakai saya rasa saya nampak kurus...

Betol tak? saya nampak kurus kan? Hikhikhik

Gamba kedua plak berblaous oren di opis... Buktinye nun tag keje yang tergantung kat leher tu.. Kalau kat tempat keje saya ni, warna rasmi oren, kami siap dapat tudung company warna oren lagi yang wajib pakai setiap ari Isnin..

Kalau ikotkan kaler peberet saya adalah PINK tapi ntah la, setiap kali nak beli baju buat baju kurung ke, nak beli blaus ke mesti kekadang tertarik ke arah oren jugak.. Maybe sebab saya nie jenis suka warna terang2, tak suka kaler kusam2 ni...

Sekian, itu saja... Saya nak tag...

1. Dorin
2. Deena
3. Nageb
4. Ainul
5. Peri Pia
6. Kam







No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails