Wednesday, February 16, 2011

Kenduri Ilham & Syam

Ni cete wiken lepas, attend kenduri salah sorang bestie kat Teknik dulu...
Kononnye tunggu membe, sekali hambek.. Janji kol 1, sampai tempat janji tu kol 1230...
Berjanggut la tunggu dalam kete, so posing2 dulu...
Lama dah mokcik tak try D90 nie... Sejak bersalin ritu, sekali sekala je kecekkkkkkk, tu pun amek gambo si kenit nie je la...

Pasni Ar-Rayyan je la model aku.. Hikhik.. Layan dulu ah gambo ktorg dalam kete..

Ar-Rayyan dan papa.. Aku suka sangat gamba nie.. Ni gambo candid tau.. Papa die pun tak pasan aku amek.. Aku sebenarnye tengah adjust setting sekali tengok tercapture gambo nie.. Siyes suka, nampak cam bapa penyayang gitu HAHAHAHA..


ni, aku tak pasti aksi muka apa... Ayah muka ganas la kunun, anak pandang kamera blur je..



Now, Mama punya turn plak..


kiss sket anak bujang mama yang ensem niee..


Sekali tengah sakan posing, membe pun sampai.. Aishhhh, cecepat pecut, perot dah lapoo... Entri weddingnnye lepas ini.. Gambo banyak la, malas nak masuk satu entri..

1 comment :

  1. *Tgh tangguk dagu tunggu the pics* Comelnya baby, geram tengok pipi dia. Sangat gebu.

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails