Tuesday, April 12, 2011

Bersejokkan di Nite Market

Pas je tido dalam sejam dua.. Hhehe yang tidonye hubby ngan Ar-Rayyan la, mamanye sebok dok kemas beg ngan bebarang sume..

Sesiapkan Ar-Rayyan bagi makan sume, tak mandi pun sebab air die adalah super sejok... macam ais, ada heater tapi alahai.. Aku rasa aku masak air lagi panas kut, tu dah set yang tahap max tu kepanasan die...

Depan hotel kami tu memang ada pasar malam.. Panjang giler pasar malam die, haruslah berjalan2 kan...

Syiok wei jejalan ngan tiupan angin sejuk2 nie.. Romantic giler, dah lama tak dating ngan hubby pegang2 tangan jejalan nie.. Hehehe jadik oliday kali ni sangat best, ngan suasana nyaman, cuma penginapan je la fail sket.. Boleh tutup mata la bab tu since ni oliday mengejut..

Ha kat belakang tu la otel ktorang.. Memang dekat sesangat ngan pasar malam, jalan kaki je takyah bawa kete...



Ar-Rayyan memang sonok ngan cuaca sejok2 nie.. Gelak je die bila dapat jejalan..



Kaktus yang sangat cantek, tapi malas nak beli sebab tau bila dapat kat aku ntah bape lama la idopnye... Kesian kaktus tu kang..



Strawberi.. Sini banyak giler strawberi celup choc.. Tapi aku tak beli pun sebab masa hari Jumaat ada lunch kat Le Meridien, dah puas ku bedal Strawberi celup choc la, Marshamallow celup choc la.. So takdela tingin sangat masa ni..

Cuma cam eh, ko cucuk strawberi atas kobis??? Tau la kobis murah kan... Leh buat tempat cucuk2 je eh... Hehehe..



Beli kan topi ala2 eskimo tok Ar-Rayyan ngan sarung tangan.. Memang feeling habes la dok obersea.. HAHAHA.. Papa die saja test pakai.. Takmo beli pun... Oren adalah pilihan papa, kalau mama kompem PINK takpun merah..



Oo mama pun beli gak ear moss tu hahah kan dah kata PINK kaler kalau pilihan mama.. kuikuikui...


Bunga adalah super murah and banyak, tapi mama tak beli pun.. Since aku bukan lah hantu bunga nie.. Huhuhu Aku suka kalau ada orang bagi je, kalau kene beli ooo tidak....



Banyakkan strawberi?? Kat sini sume ikon die adalah strawberi.. Mana2 ko pegi nampak merah menyala2 aje.... Sampai satu tahap aku cam eh sakitnye mata nie...... asyik warna merah je..



Ha strawberi lagik.... Nyum nyum, kami beli sekotak, mkan sambil jejalan., tak senonoh kan, so jangan follow... Tapi aku rasa oooo romantic sungguh, makan2 sambil jejalan, layan angin tiup2, borak...Heaven giler!


Ni goreng2, macam2 ado... Aku beli sayur goreng.. Sayur apentah, tapi memang sedap la, crunchy2 gitu....



Hahaha saja nak tunjuk saya ada own chalet tau kat CH.. Jemputla menginap kat chalet saya... HEHEHE


Ni gambo candid.. Ar-Rayyan dok nengok ke atas, aku pun cam tengok gak la.. Khusyuk benar Rayyan mendongak, nak gak tau apa ada.. Huhu Sekali papa amek candid daaaa...


Tak de pape pun kat atas, Rayyan layan angin yang sejok kot hehehe..


Nanti sambung eh banyak sangat gambar nak letak..

3 comments :

  1. heheh tau kat mana
    chalet juliana tu
    aritu ada call
    dah penuh katanya

    ReplyDelete
  2. jue..nanti kasik diskaun 80% ye..harga kawan2..hahaha

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails