Wednesday, April 6, 2011

Photobook bagi yang suka posing!


Korang suke tak posing???

AKU SUKE!!!!! SUKE SESANGAT...

Tapi mana korang letak gambar2 tu sume? Dalam hardisk aja ka? atau korang print???

Hehehe aku suke design jadik photobook pehtu print... Tapi cost nak buat photobook nie bukan murah weiii..

Tapi ni GROUPON ni ada wat offer... Aku memang dah jadik ahli.. So selalu dapat notification pasal macam2 promo, spa la manicure la, slimming la... tapi aku malas la nak gi sebabnye banak czer ni tak berani lak nak urut2 bagai...

Promo yang latest diskaun on Photo book... Dari harga asal RM 256 dapat jadik RM64 hengget.. Berbaloi2 la kan???? Tok sebuah photobook yg cun lagi mabeles, dah la offer ni dari photobook Malaysia yg memang dah terkenal...
Memula register dulu kat SINI, then leh Klik sini... tok tengok offer tu and bUY!

Memang berbaloi2 la promo ni, and aku dah grab satuuuuuuuu hehehe.. nak print gambar ar-Rayyan ngan gambo photoshoot maternity aritu....

Valid sampai october 2011 so gambo oliday yg akan datang pun leh ku sumbat skali...

Korang nak gak? Gi la register cepat and BUY!!!! Leh bayar via CIMB click or M2U...
Nak register???
Klik sini..



No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails