Thursday, June 30, 2011

Arini menang lagi 4 tix...

\

wah ni total kemenangan tix wayang aku dah yang ke 20-24 tak silappp..

Alhamdulillah..
Rejeki..
Setakat ni kalau menang, memang aku gi tengok la..
Kalau cete tu cam tak sesuai nak bawa Rayyan, aku sedekah je tix tu kat
kekawan opis..
Tak pasal2 kat opis skang aku galmer ngan tix wayang free..
Asal ada movie baru kuar je, mesti sume dok tanya aku, ada tak tix free
HAHAHA..
Takpe , dapat lebey share la ngan kekawan..

Kali ni aku dapat 4 tix, so aku just guna 2 tix.
Lagi 2 aku akan invite la sesape yang bertuah....

Cete kali ni aku menang Mr Popper Penguin..
Cete Jim Carrey..
Kami laki bini memang suka Jim CArrey ni..
Harus la pergi menonton kan..
Tayangan die Hari Selasa depan 9 mlm kat GSC One Utama..
Besok tu aku cuti sampai Jumaat sebab kami nak gi coti2 Malaysia....
Yeayy...
Happy!!!

PS:/ Tak silap Deqlis pun menang gak contest wayang nie!!


4 comments :

  1. yerlaahh...deqlis pun menang...thanks sebab inform deqlis...

    okay jumpa di sana di sana di sannnaaa...hihi

    chooopp!! hadiah GA julee deqlis kasik kat sana jugak ya..

    ReplyDelete
  2. thanks inform deqlis..
    http://ellismelia.blogspot.com/2011/06/menang-contest-mr-poppers-penguins.html

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails