Wednesday, June 22, 2011

Inner RM1.90 jer | Murah wei, terus aku borong!

Dah beli baju raya..
Beli apa plak???

Macam2..
Biasa la Jalan TAR tu kah heaven..
Cuma aku ni kalau bulan pose ke nak raya,
Memang tak koser nak ke sana..
Sesak ya ampunnnnn..
Buntot pun takleh nak celah..
Dah la buntot ai mantaappppp!!
HAHAHA

Jalan TAR telah
Perabak poket kami laki bini...
Aku beli inner ni dengan rege RM1.90 selai..
Silalah percaya!!!
Betol!!!!!
So aku beli la 5 lai sekali gus..



Apa yang best inner nie??
  • Jenis cotton
  • Inner ni panjang, selalu inner kan berlobang kat tengah2 tu, kalau pendek nampak rambut tocang sejemput tu.. Pakai plak ngan shawl chiffon or jojet yang jarang, nampak ler rambut yangggggg oii!! Yang ni die panjang so cover seume rambut yang mana aurat wanita...
  • Pakai memang kompem muncung je tak melepet kat dahi... Nanti aku tunjuk gambo aku pakai inner ni.. Tak transfer lagi dari kamera..
  • dan yang paling best murah ler!!

8 comments :

  1. giler murah!!! kalau nieza, habis sume kaler nieza borong... hahaha ;p

    ReplyDelete
  2. hi..inner u tu ader awning x? murah giler!kat kedai mana ek u beli?nk borong gak lah..

    ReplyDelete
  3. hi..inner u tu ader awning x? murah giler!kat kedai mana ek u beli?nk borong gak lah..

    ReplyDelete
  4. blom ada lg inner cotton
    takut xsesuai
    xpe tgk jue pakai rupe camane
    klw ok nk bli gak ehehe

    ReplyDelete
  5. wowwww...
    murah nyewwww..
    tp tahun ni mood melaram raya kene tangguhkan dulu la...
    sbb sdg menanti ari wktu raya tuh..hehe..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails