Saturday, July 16, 2011

Inilah saat2 nye.. PEMENANGNYEEEE..


Meh kiter tengok sape yang bertuah...
Boleh cek senarai nama KAT SINI ye kekawan..


Tahniah

61. http://syahmitembam.blogspot.com/2011/05/ga-from-ch-with-love.html
Tahniah.. Izan!!!!

46. http://izancute.blogspot.com/2011/05/ga-from-ch-with-love.html

Tahniah

33. http://seindahfarhana.blogspot.com/2011/04/ga-from-ch-with-love.html
Tahniah..
55. http://norliza989.blogspot.com/2011/05/ga-from-ch-with-love.html

Tahniah semua...

Boleh emailkan details, seperti nama penuh, alamat dan no tepon kat
miss_pooh84@yahoo.com.sg

Ni pestaim saya guna random.or.. Sebelum ni tak pernah guna..
Tak pandai pun guna, siap tanya Nana lagi..
Secara jujurnye, aku tak suke la guna random.org nie..
Memang mudah tapi rasa cam tak adil plak sebab bila kiter klik pertama kali ngan kali kedua
no yang keluar tak sama even kita masukkan no start dan no last yang sama..
Korang paham tak apa aku cakap ni?
hehehe tak reti plak nak explain, sebab masa aku bt semalam ada terklik 2x..
So maknanye no yang pertama tadi aku tak pasan no bape, so klik kali kedua..
Tak sama, so kesian sape yg no 1 tadi yang sepatutnye menang..
Ha gitu lah..
Kalau tak paham buat2 paham sudah la HAHHAA
apapen, random.org ni memang sempoi..
Senang keje aku..

Dah vote saya belum???? Belum??? Cepat KLIK contest kat bawah ni dan vote saya!!!
Jom join contest VOTE & win CASH..
Tekiu uols!!
Hanay Allah leh balas jasa baik korang!!

Nak bergaya dengan handbag COACH di hari raya?
Jom register dan menang..

Eh korang nak HENNA murah tak?

Nak menang ticket Flight?

Nak menang IPAD?

Nak carik BRoadband yang sesuai?


4 comments :

  1. tahniah pd pemenang...mmg senang guna random tp slalunye kalo guna random ni cthnye nk cr 5 pemenang so nombor min & max tu sama utk select nombor bg kelima2..tp mayb bg tuan umh ni berbeza skit kot tu psl no max tu berlainan

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails