Monday, July 11, 2011

Las Vacas kami datang!

Ni lunch last weekk..
Aku ngan team mate aku memang rajen la kuar lunch kan..
Makan kat gardens la, Nasi ayam Chee Meng la, Western Station 21 la..
Hehehe sume tempat aku sebut nie best2 tau makanan die..

Kali ni ktorg try makan kat Mount Kiara, Las Vacas..
Restorant ni dulu pernah masuk Jalan Jalan Cari Makan..
Kebetulan team mate aku ajak, ape lagi.. JOMMMM la kan!





Ni la die Las vacas tu..


Ni 2 orang team mate aku, dedua single mingle lagik.. so depa ni selalu panggil aku Mommy Jue..
Belasah la kan, aku tak kesah pun...


Kat sini steak die sedappp, cara nak makan ko leh pilih daging yang nak..

Die memang display so kita pilih je la...


Nampak tak daging2 die? Daging2 die memang fresh la, bukan frozen, aku biasa pegi pasar so memang kenal la daging frozen ngan fresh nie..


Die bukan serve steak je, ada la a few menu lain...

So that day aku lunch makan berger..

Ni la die berger die.. Nampak macam simple je.. well, jangan pandang pada rupe..


Sesungguhnye ianya sangat juicy.... Sedapp bangat.. Daging die lembuttt je but yet rasa manis daging tu masih ada.. Memang sedappp la, lain ngan berger Chilis yang aku selalu makan tu..
Aku makan gitu je, takde pun letak pepper ke cili sos ke.. Tu pun dah sedappppp!


Ho, ni gambo tuan tanah.. huhu tengah makan pun sebok nak update FB hahaha..
Kalau korang nak datang sini nie address die..
Yang ni branch Kelana Jaya, yang branch Mount Kiara ni tak jumpe plak alamat die..

Las Vacas Steak Shop
Kelana Jaya (near Wisma FAM)
No 23, Jalan SS5A/11, Kelana Jaya 47301
Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
GPS Coordinates: N3 05.739 E101 36.313
Tel: +603 7874 0711


5 comments :

  1. Salam Jue..jumpa juga kamu dsini..igt kamu x buat blog..tuepon nmpak dkt Entry Disney Nana tue..:)

    ReplyDelete
  2. terliur nengok burger tu ..mmg nmpk sedap..

    jue ..new header ..tu cantik..i like.

    ReplyDelete
  3. even perut i dah kekenyangan sbb baru lepas lunch, tapi still boleh terliur tgk burger tuh:)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails