Tuesday, August 9, 2011

Muzium TLDM la plak!

Gini ler kekdahnye bila menulis blog lembappp.. entri cuti2 melaka aku ni tak habes2.. Haha sabar ye kekawannn.. Pasni ada pasal river cruise, mendaki A Famosa, makan di Umbai.. Menara Taming Sari.. Perghhh banyak giler hahaha.. Gasak la korang bosan pun..

Pas Masuk KAPAL tu, ktrog masuk lak muzium TLDM, kalau dah bayar tix masuk KAPAL, nak masuk muzium ni FOC je...

Tapi kalau jenis aku nie walaupun FOC tak koserr aku nak amsuk muzium gini, yang semangat masuk muzium ni adalah suamikuuu HAHAHA patriotik gile hokeh!!!!

Gamba die je pun yang banyak dalam muzium ni, aku dah bosann giler.. Rayyan pun sama.. Papa die je yang best masuk muzium nie...




Bergambar bersama roda impian.... Tettttt.. Apakah impian anda???
Adakah ingin menjadi gurlpren Khairul Fami Che mat???



Duduk di kerusi lama KD malaya..
Tengok la muka Rayyan.. Hehe muka bosann.. Bila nak kuar nie mama???



Uniform.. Ooo aku sangat suke tengok lelaki beruniform PUTIH nie.. PUTIH je la... and Suke tengok je ye, kalau suh aku gosok adalah MALASSSS...



Helikopter.. Yang ni je la yang Rayyan suke tengok..



Yang ni kostume angkasawan.. Hehehe Rayyan eksaited nengok orang nie.. Agaknye die pelik amenda lah ni gamaknye ye..



Hurmmm laki den ni, ntah apa2 la ...



Ni kapal selam kot.. Ada terdampar kat luar muzium tu..



OK.. Semua tahu kan, kami ke muzium tentera laut diraja malaysia..



Hurmmm...



Mama... Who is this???


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails