Thursday, October 27, 2011

Singapore Trip | Indonesian Cuisine, Kartini, Halal

Flight aku gi Singapore Ahad kol 530 ptg..
Memang saja pilih lambat sbb nak spend time ngan family dulu..
Huhu nak tinggal somi ngan anak..
Sedey wooo..

Travel dalam sejam je, hehehe macam aku gi Melaka aje kan..
Sampai dalam kol 630..
Dah ada bus menunggu..
Trip ni ada 12 orang, sume lelaki ye..
Aku sorang je pompuan huhu..
Nak buat camne..
Dah bekerja dalam bidang yang monopoli nye lelaki..
Alhamdulillah somi memahami...
Dan naseb baik plak ada one of the team bawa wife die..
So, ada la sorang geng pompuan kan..

Sampai je hotel, terus check in, letak beg then kuar gi Parkway Parade..
PP ni berdepan je ngan hotel..
Gi sini sebab nak dinner..

Kami makan di Restoran Indonesian, Kartini..
Senang, dijamin halal..


Antara team members aku yang lain..


Menu pilihan..
Kami pilih makanan lauj berhidang..
Asam pedas ikan merah die memang sedapp..
Ayam bakar tu pun sedapp..


MAsing2 sebok amek gambar..


Yang ni memang aku rekemen..
Sedap giler..
Tauhu  ngan telor..
Sedapp sangat...
Aku makan ratah gitu je..


Yang ni takde dalam menu..
Haha..
Ni makanan masa dalam flight, aku tak sempat makan dah sampai Singapore..
So, tapau aje la..
Penyudahnye tak makan pun kat bilik sebab dah kenyang dinner..
Pagi memang bekpes buffet kat otel..

Lepas dinner, bk bilik..
Skype ngan somi dan anak..
Takde gi mana pun..
Prepare for besoknye..


2 comments :

  1. allolo.. tinggal somi n anak2.. takpe.. demi utk sesuap nasikan.. enjoy your trip k..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails