Thursday, November 17, 2011

Dapat Invitation ke Behind The Scene Aladdin The Musical

Hari ni agak la bizi..
Keje banyak, since boss and the other clique gi Singapore plak..

Tetibe dapat email yang informed, I am one of the blogger yang selected tok buat behind the scene 
for Aladdin The Musical yang akan diadakan cuti sekolah nanti..

Musical ni akan start pada 25th November 2011 Kat Sunway Pyramid..



Bila tengok itinerary  isk rasa cam dah nak jadik wartawan plak aku...
Hehehe siap pesan suh bawa kamera, video cam ngan notepad bagai...
Sebab nak interview the production crew....

Syukur sangat..
Tak sangka terpilih plak.... Dalam ramai2 blogger kan, lagi pun blog aku ni dah la suam suam kuku je..
Takde la hebakk macam RedMummy ke, Cik Epal ke kan....
Tapi diberi peluang begini, haruslah aku akan gunakan sepenuhnya....

Dapat email tadi terus call hubby minta permision..
Alhamdulillah hubby izinkan dan offer tok jaga Rayyan masa aku gi jadik wartawan hari tu nanti..
Hehehe.. Eksaited plak rasa nak jadik jebon nie....

The BESTTTTTTT thing is aku jugak akan dapat 1 pair of tix masa GALA PREMIERE Aladdin The Musical 25th November nanti...

Alahai, rasa macam impian childhood aku jadik kenyataan plak...
Semestinya waktu tu aku akan pergi bersama Hubby & Rayyan...
Kalau nak beli sendiri tix, memang aku takkan pergi la kot..
Mahai tix nye... Paling murah pun RM150 tak silap...

Isk kene pektis tanya soklan ni hikhikhik.. 
^_^

Ada tak blogger lain yg dapat invitation nie?
Leh la together-gether...
Hehehhe

No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails