Friday, November 11, 2011

date 11.11.11

Hehe boring lah cete singapore je, tukar la.. Actually sume entry tu autopublish, aku tak sempat nak bt entri baru sbb bizi..

Semalam dah stat cuti, hari ni pun cuti.. Semalam cuti sebab nak gi pasar, family in law nak datang.... Kene la pi penuhkan ice box ngan lauk pauk segala...

Haaaaa tujuan family in law aku datang sebab tarikh 11.11.11 ni la... Adik ipar aku iaitu adik hubby nak nikah arini kol 11....

hikhik pandai pilih tarikh... Aku dulu nikah 25.12.10... konon senang nak sambut annibesari sebab cuti..
Skang nahas sebab time nie rate hotel sume ahai.. Huahauhua...

Natijahnye... nak honeymoon sambut annibesari kene la postpone sokmo hahahha...
Bakal adik ipar aku nanti pun blogger tau, Farah nama nye...

Hikhik mak mertua aku dapat menantu sume blogger nampaknye....

Nanti aku update gambo next week.... Cete  singapore dah nak tamat, tinggal ektibiti di sentosa island je...
Jangan boring yooooo....

No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails