Wednesday, November 23, 2011

Hasil rembatan di Jusco Membercard Sale Maluri


Ni pestaim aku gi Jcard membersale..
Selalu aku gi Sogocard membersale je..
Hehe bukan pe, selalu bila Jcard day hari keje..
Aku ni malas nak amek cuti..

Kali ni saja nak jengah..
Amek la half day...

Takde la banyak aku borong..
Since tengah berjimat cermat nie...



Dapat la beli blause cap Dolly..
Brand Dolly ni memang mahai normal price sume RM50 ke atas regenye..
Aku suke brand Dolly ni sebab kebanyakkan baju die bawah bontot...
Hikhik, dah jadik mak orang ni segan la plak nak pakai baju yang singkat2 nie...

Tapi kalau normal price memang aku takkan beli mahai benau...
Kali ni dapat 70% off..
Hikhik blause2 yang aku rembat tu sume rege dalam RM20++ je..
Total 4 blause tu baru RM80++..
Ok la kan??
Penjimatan berganda...


Since baju Rayyan banyakkkkk lagi so aku memang tutup mata je time lalu kat bahagian kids nie..
Cuma ritu dok carik baju mandi die, tapi takde la plak yang style jumpsuit tu...
Huhu so takde la beli, beli selai tshirt kaler pepel...


Yang ni last blause tok mama Rayyan..
Blause ni pesyen die unik sikit..
Labuh cam baju Punjabi tapi cutting die lain, cutting die lawa sikit..
Jenis nampak pinggang and kembang kat bawah...
Sekali pandang terus suke, bila tengok rege asal RM79.90 tapi after less RM20 lebey je..
Terus la sambar kan..
Hikhikhik...

Eh dah macam duta JJ dah aku nie..
JJ ni la tempat aku mampu shopping, tak mampu nak masuk butik mahai2....
Sape lah kiter nie kannnn.....


1 comment :

  1. biar x mahal tapi lawa n kualiti x pe..pz suka gak g jj

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails