Monday, November 21, 2011

Keputusan Malaysia Lawan Indonesia

Sumpah, ni la game yang paling sesak napas aku tengok...
Dup dap dup dap debaran die dah macam nunggu nak akad nikah....

Sampaikan nak release tensen, aku gi buka website AA tengok rege tix gi London...
HAHAHA.. Dan jumpe yang murah plak tu, naseb tak tekan BOOKING je..
Heheh masih waras lagi, tahun depan cuti cuti Mesia je, tahun 2013 baru plan nak ke obersea...
Sebab nak bt anak obersea KAHKAHKAH..
Macam la kalau sperma melekat time honeymoon kat UK, anak ko boleh speaking London terus kan.....

Ok sambung keputusan bola tadi...
Keputusannye Malaysia-4  Indon-3 ...
Alhamdulillah..

Tapi paling sadis, aku tengok dari awal...
Masa penalti, sesak napas aku berdebar 3 kali ganda...
Tiba time gol yang last tu, aku tak pat tengok  sebab Rayyan nak susu...
UWaaaaaa..
Harus aku ulang tayang kat Youtube nie.....

Pape pun tahniah pada team harimau malaya....
Kagum ngan semangat korang...
Buat Fakri, watch out!!! Takot sampai mesia nanti ko kene naik Baracudda plak hikhikhik....





2 comments :

  1. mmg nak gugur jantung
    nengok sorang2 kt umah bdebar2 hehee

    ReplyDelete
  2. best kan game mlm td...hehhehe...bagi can la kat fakri tu, winning goal yg bwk kita ke final....hehhe...

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails