Tuesday, November 1, 2011

Singapore Trip | Bugis Street- Shopping!

Hari ke 2, lepas je habes training kami terus ZASSSSS ke Bugis Street..
Nak syopping sebenir ...
Bugis Street ni ala2 macam Up Town la..
Tapi ni dalam kedai shoplot gitu...

Bugis Street dari luar...
Aku tak pasti kenapa dinamakan Bugis Street..


Antara gamba2 yang sempat aku snap..
Banyak baju kat sini..
Rege pada aku sama je ngan Malaysia if dah convert to RM..
Kalau belum conver tu kira murah la..


Antara sweater yang emnambat hati aku..
SG$10 je..
Tapi aku tak beli pun hehehe...
Banyak lagi hari weii..
So kene lah berjimat2..


Antara kedai yang menarek perhatian.. HOHOHO..
Dah kata sume yang ada jantan belaka..
Bila lalu je depan ekdai ni sume pakat gelak2..
Konon aku tak paham la....
Cisss!!!



Aku saja je amek gamba..
Nak tengok dekat2 lama2 malu..
Amek gamba, leh tengok kat kamera...


Teammate sebok membeli FM..
Kat Sini FM die murah la..
3 ketol SG$10..
Kalau convert 3 ketol sama dengan RM25.. Perghhhhhhh..


1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails