Saturday, December 3, 2011

bai bai mesia.. bai bai rayyan, bai bai somiku..

adess sedih... time entri ni ditaip, aku kat KLIA menunggu flight MH74 ke HongKong...
Huhuhu sedeyynyeee ninggalkan anak dan somi...

Takpe takpe bertabah lahhh!!!!!!!!
Flight kol 645 petang..
Dijangka smpai dalam kol 11 malam...

Huhuhu besok aktibiti adalah berjalan2...
Uwaaaaaaa....
Kan best kalau Rayyan dan somi leh ikot kan?
Takpe...
Nanti ada duet kita gi la Disneyland HK sama2 ye yang???

Blog memang tak berhapdet ler seminggu nie..
Tengok la kalau aku rajen...
FB pun kat China kene block tau...
Laman2 sosial ni tak dibenarkan kat sana....
Giler sadissss aku...
So aku dah penuhkan hardisk aku ngan segala movie, malam2 leh la layan movie...
Takkan nak layan TV Cina kot..
Muahahhahaha....





2 comments :

  1. selamat bermakan angin...seronok lam sedih la bila tinggal famili g sengsorang ni kan kan

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails