Wednesday, May 23, 2012

Sharing: Macam mana dapat free stay @ Golden Palm Resort tu...

Ok, ada yang tanya camne leh dapat free stay tu.
Hari tu ntah bila ntah dah lama la, aku ada fill up details tok lucky draw kat website ni..
Klik SINI.
Korang pun boleh try since promotion masih berjalan lagi....

Pastu tetibe dapat call, tanya bila boleh datang amek voucher free stay yang aku dapat tu.
So aku just agreed je la tok datang wiken tu... sebab free pun takde plan pape...
Then bila pergi sana diaorang terus bg voucher stay tu and voucher F&B.

Baca komen Kak Long aku kata pasal Iconic Vacation, masa hari tu yg ktorg pergi tu memang die ada cete pasal Iconic Vacation bagai tapi takde la suh masuk and bayar pape pun. Die just sharing on how much harga villa kat Golden Palm tu if jadi ahli Iconic Vacation ni (banyak beza ok, sure korang terkejut kalau tahu). Nak jadik ahli bayar bape, aku tak tahu.. Sebabnya memang staff tu xde suruh kitaorg masuk jadik ahli ke apa.

Aku tanya gak sebab aku tengok ramai je orang kat situ stuck takleh balik, muka pun dah benggang2 je memasing sebab staff2 diaorang dok pujuk suh masuk join Iconic Vacation Club tu...
Tapi orang yang entertain aku tu cakap nama aku dalam list lucky draw so takde la adegan pujuk rayu bagai hahahaha... Tu yang aku datang je terus dapat voucher.. Lega rasa hati sebab aku dah risau, rimas bila orang dok pujuk rayu nie...

Lepas je bawa ktorg jalan terus ktorg boleh balik... Hikhikhik...
So korang leh la try kalau nak dapat free stay kat chalet mahai ni.... Mana tahu nama korang ada tuah..
Tapi aku rasa la, org tu pun tak berani nak pomot lebey2 pasal Iconic Vacation ni kat aku kot, sebab aku dah sound awal2.. Kalau motip suh datang nak masuk itu ini, bayar apa sume... Memang aku takkan datang la, hahaha terus org yg call tu cakap 'takde kene masuk pape just aku dtg amek voucher je tok lucky draw tu'...





7 comments :

  1. menarik ni..blh try..tq for the info:)

    ReplyDelete
  2. oo...cmtu yer...nak try nasib lah...hehehe

    ReplyDelete
  3. thanks dear..dah submit to try my luck! =)

    ReplyDelete
  4. Thanks for sharing, teringin nak gi sini. Shu dah register untuk lucky draw tu. Nanti kita tengok bertuah ke tak? hihihihi...

    ReplyDelete
  5. juelee,pia hari tu letak name mase nak pegi pesta buku,lps tu dpt call ckp nak bagi voucher sambil buat marketing.
    palace vacation club...lebih menarik skit dari iconic coz ade obersi skali.harge lebih kurang 38 tahun.tapi mcm sikit kan 7 malam setahun, facilities hotel blh gune bile2 mase

    tak sempat update lagi,hehe

    mewah giler Suite Hotel pia pegi tu,suasana best!xmampu,dpt voucher free juga.dpt merase tgk pon jadi la

    ReplyDelete
  6. I also got this free voucher but it is cheating cause it never can claim the free room 1. I just got the voucher last month and once I got the voucher I already start to do booking for the free room. But they just replied my email said their resort is fully booked until May 2015. It is the voucher expiry date! So I think is a bit ridiculous, no way the resort will be fully booked until May 2015. So I think they just do not wanna to give free room to those who do not sign up their package 1. Conclusion, end of the day we are just wasting our time to listen their crap.

    ReplyDelete
  7. Saya baru je balik dari Avani tu, sebelum pergi memang dah google siap2 tapi xtau plak under iconic club tu....

    BTW, modus operandi.
    1. Pickup no. Dari apa yang diberitahu, no kita dapat dari program member get member. So maybe ada member2 yang dah join club ni rekemen no. But before this, mention from random pick...
    2. Invite kita.
    3. Bila kita datang, dia akan mohon kita isi form. Di situ the important thing they need just our income and credit card.
    Gaji memang sah2 rendah sebab wife tak kerja. Then credit kad pun gold, walaupun ada platinum, sorok siap2.
    4. Lepas isi form, manager akan panggil staf untuk sembang marketing, tapi dari percakapan macam dia " Budak ni gaji baru RM3k, kad kredit gold je...mesti tak mampu nk bayar club fee.
    5. Staf dia panggil untuk introduce avani room, dlm pada tu, dia korek2 rahsia kami. then dia minta IC untuk buat voucher.
    6. Then dia minta sign voucher. Then thats it.
    7. Bila tanya pasal member fee. Dia claim min RM36k and VIP RM50k+ for 25years membership. Terus paham kenapa dia tak explain pasal member club langsung sebab dia tau aku memang tak mampu nak bayar pun...
    8. Then, aktiviti bebas, dia cakap boleh jalan2 masuk area club house yang jarak 1.5KM dari lobby tu.
    9. Jalan2 tangkap gambar trus balik. Singgah tepi pantai Bagan Lalang, alang2 dah dekat pantai.

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails