Friday, August 10, 2012

Info pasal developer rumah Desa Budiman

Lepas tulis entri pasal rumah aritu.. Ramai yg dok tweet and komen kat FB and blog tanya contact num pemaju tu...  So aku share je la eh contact num ber pemaju tu.. Hope boleh membantu korang sbb kadang2 aku ni lambat sikit nak reply PM kat FB or tweet kat tweeter tu...

Developer NamePujangga Budiman Sdn Bhd (364101-T)
LocationCherasSelangor

Address1-G, Jalan Kasturi Satu, Plaza Kasturi Off Jalan Balakong
Contact No.03 9080 2988 / 9



Korang boleh call and cakap ngan sales person dia nama Pn Azza or Encik Hafizul. Aku deal ngan Kak Azza. Baik sangat orangnye. Semalam ada call Kak Azza ni sbb nak set appoinment next week nak sign S&P. Saja tanya ada rumah yang belum ada buyer lagi tak, still ada lagi 20 unit kosong. So sape nak, boleh la roger developer ni pada kadar segera.

Aku cete sikit la eh, Desa Budiman ni ada 3 size rumah, 20x60, 20x65 dan 20x70... Price range dari RM360K - RM420K. Rumah adalah jenis leasehold, tanah rezab melayu. Area will be gated and guarded.

Tu je yang aku tahu, kalau nak tahu lebih banyak maybe boleh contact diaorang kot. Sorry pada yang aku lambat reply message korang tu sbbnye kat opis FB kene block so online via tab je.. Kekadang dapat notification kekadang tak dapat....


2 comments :

  1. perghh....harga nyer mcm x mapu je..gaji kecik kene cr umah kecik jela jwbnya..hikhikhik

    ReplyDelete
  2. x sempat2 lagi nak call minggu ni..busy sgt..esok ingat nak gi tengok..=)

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails