Wednesday, November 21, 2012

DownTown @The Mines, Seri Kembangan

Sebabkan takde keje, kami gi la jejalan DownTown The Mines. Selalu lalu je kat sini, tak pernah singgah. Ntah la, aku suka je gi tempat camni. Tapi malas nak keluar malam. Memang jenis aku la tak keluar malam, dari sebelum kawen sampai dah kawen pun aku cam malas nak keluar malam.. Apa punye peel la.....

Jejalan kat sini awal lagi, belum kol 10, so tak byk kedai bukak. Biasa la, downtown ni bila makin malam makin meriah. aku plak, makin malam mata makin nak tertutup hikhik.. Yang ada kedai2 makan je yg dah ready, kedai lain banyak tengah setting2 lagi...

So lalu kedai pet ni.. Hubby dok la injek2 nak bela kucing.... Nehiiiiiiiii... Aku memang takkan bela kucing, bukan pe aku tak rajen nak uruskan. Daripada kesian kucing tu sok terabai, baik jgn buat dosa. Kalau takat nak bg makan ke apa, aku tak kisah tapi nak bela, a BIG NO!


Rayyan sangat eksaited tengok kucing, rabbit, bird.. Riuh mulut dia...


Ni tak tahu apa nama haiwan ni, tapi comel sangat.... takot gak nak pegang sbb aktif gile kalau letak jari kat jaring tu die sebok nak pegang2 kita..



Papanye sebok nak bergamba ngan haiwan pelik nie hehehhee


Ni genuine pig ke hape nama die.. Shomellll.. BFF ada bela sekor, sampai beranak pinak, memang cute la... Dah la manja tapi daku penggeli la... sbb dalam paler otak dok imagine benda ni tikus.. APAKAH???


Suasan malam di uptown.. hehehe belum meriah lagi, nak meriah sila datang lewat malam. Aku memang takkan la datang lewat2 sbb memang jenis tido awal... Rayyan pun memang dah train tido awal...


2 comments :

  1. uyun baru jer pergi hari ahad lepas..
    saja jalan2 beli tudung n tight sara..

    ReplyDelete
  2. saya ada kucing.. bela pun sbb org bagi.. nak tolak kesian.. dah lama2 timbul rasa sayang.. skrg kucing dah besar..

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails