Thursday, September 12, 2013

Open House non Stop

 Sepanjang bulan Syawal ni memang la saya gantung kuali wiken... Ada la sekali dua masak for dinner.. Tu pun simple dish je sbb siang dah makan macam2 heavy kan.....

Tetiap minggu ada je open house, tu yg banyak keje2 dan list yg tertangguh hahhaha mostly persiapan menghitung hari bersalin la... Dah seharian gi jalan raya.. Barang pun x sempat cari, nak restock barang dapor pun tak kesempatan lagi ni hehehe.....

Anak dah besar ni mencabar  betol pegi rumah orang... Pesen rayyan plak jenis tak takot orang... Rilek je masuk rumah orang, main mainan... Lagi parah kalau die berkenan mainan tu, nak bawa balik ok!!!! Stresssss sayaaa!! Papa rilex je.. Ntah la kalau compare ktorg laki bini, saya lagi garang kot... Habi macam cool je, tak pernah marah anak ok.... Saya marah anak, saya kene balik??? Apa kehaiiiii ntah......

Gambar time open house memang tak sempat nak amek... Ada sekeping je, masa ni gi rumah kawan sekolah teknik dlu... Kalau nak tahu 3 pasangan kat bawah ni semuanya sekolah yg sama.. Sekolah Teknik Kuala Lumpur hehehe... saya ngan pasangan tuan rumah memang cintan cintun dr zaman sekolah... Tapi pasangan yg lagi satu tu cinta berputik lepas habes sekolah hehehe... Alhamdulillah allah panjangkan jodoh kami dan yang penting kami dikelilingi dengan insan yang baik2 yang membawa kami ke jalan Allah.....

Semoga ukhwah yg terjalin akan berkekalan sampai bebila....



No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails