Thursday, September 5, 2013

Puas hati!

Last Friday, opismate ajak lunch luar... Actually dah boring lunch kafe opis... Makanan yg sama je pastu mahai ok, mentang2 sebelah building ni diaorang nk bt Pullman resort so seme jadik mahai, paking dah RM9 makan sehari RM15 tak sah huhuhu so org dah offer makan luar, laju je la... nak harap sendiri p, mmg leceh sbb saya dah lama tak drive kete gi opis.. Memang habi yg hantar since bulan puasa ritu...

So tempat tujuan Midvalley, tu yg paling dekat pun kan.... Tekak saya macam teringin nak makan korean food tapi opismate xmakan plak.. So kita ke food court je la... Food court yg baru belah atas sekali, dengan ngan GSC... motip sbb nak makan paper lunch....

saya amek menu ni spicy beef with mushroom RM9.90... konsep peper lunch ni gini la, kalau nengok macam tak masak je kan... Daging tu merah2 lagi, telor goyang2... Tapi percaya la, plate tu panas giler.... bila kita gaul2 seme bahan2 tu jadi sebati, semenye jadik masak.. termasuk la daging tu......



kat sini ada 2 souce saya amek, garlic souce ngn honey bbq sauce... sauce ni boleh gaul skali ngan nasi.....


Selepas digaul, ini lah hasilnya.... nampak tak isi daging tu jadi hitam? Memang daging tu masak well done, jangan riso ye kekawan... Saya pun peknen, mana boleh makan raw.... Tapi papper lunch ni memang konsep macam bim bim bap, hot plate gak..... Memula rasa cam tak caya boleh ke masak daging ni, tapi bila dah try memang masak well done pun....

Boleh la gi try...


Lepas tu teringin gila ice blended extreme choc san frans ni.... Ni memang peberet saya.... kalau kat MidV, dapat promo buy 1 free 1 so share2 la ngan opismate hehe.... dapat la sorang satu....

Puas hati dapat minum ice blended sedap... kalau ikot hati, hari2 nak ice blended ni sbb selalunya saya pantang ais mmg lama kalau lepas bersalin.. time rayyan dulu setahun lebey gak la.... Memula konsep pantang lelama jadi terbiasa pulak....


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails