Thursday, September 19, 2013

Sedap bangat KEK ni....



Sape kenal kek kat atas ni??? Saya ni kureng sikit kek lapis yg kaler2 ni.. Kek lapis yg saya suka yg ada flavor ie masam manis, cheese choc... Selalunya yg tu la peberet saya...

Ritu boss kat opis ni yang orang Sarawak tu bw la kek lapis tok jamuan, saya try la makan satu slice... Ya ampun, sedappp giler... Bila tanya die kata tu kek lapis Cadbury atau kek lapis Indian.... Dia lapiskan kek tu ngan coklat Cadbury.... Memang sedap sangat la kan........ Dia bawa tak banyak, tapi saya mengadap banyak hahahha.... Orang lain seme dok aim kek lain, kek SR, kek karamel.. Saya dok makan kek ni je.....

Memang sedap la, try gugel nak beli kot ada jual kat KL... Mahai gak, ye la sbb guna coklat cadbury kan..... Hurm kalau ada sesape nk g sarawak, nk kirimla kek ni... Terasa2 kesedapannya ha....


3 comments :

  1. Sis..ada sorang kawan akk yg nka gi sarawak..dia bkk order kek lapis sarawak..mgkn ada rasanya yg cadbury..nk order atau kirim.kat dia blh kot..nti akk tag sis ye kt fb?

    ReplyDelete
  2. Shu pun tgh cari kek lapis Sarawak order online. Jenis atas ni mmg sedap. Nak order yg ni gak. Time mengandung tak de lak mengidam. Time berpantang ni plak leh ngidam.

    ReplyDelete
  3. Shu pun tgh cari kek lapis Sarawak order online. Jenis atas ni mmg sedap. Nak order yg ni gak. Time mengandung tak de lak mengidam. Time berpantang ni plak leh ngidam.

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails