Wednesday, September 30, 2015

Yesterday celebration

Sempena besday hasben semalam, takde celebration yg fancy or makan di restoran mewah ke apa. Semalam saya decide balik awal, even keje tengah banyak. Memang rasanya dah sebulan balik lambat. Sibuk siapkan write up project. Sebabkan semalam adalah spesel, take a chance utk balik awal. Memula konon ingat nak dinner kat luar je, but besday boy prefer homecooked. So puas gak pk dalam kereta nak masak apa, sbb lauk seme kejung beku. Tak plan nak masak so pagi tak kluarkan dr freezer utk defrost.

Sampai rumah pukul 6, defrost lauk. Lepak2 ngan hasben bagi adiah sempena besaday yg dah sebulan saya simpan hehehehe Jeng jeng jeng ni la adiah nya....


Jam tangan Roscani. Actually jam ni saya menang dr contest. Last month saya g collect. Memula plan nak jual sbb harga almost RM1k. Tapi bila teringat eh besay hasben bulan Sept, tu saya simpan je. Baik bagi adiah ke hasben. 

Dlu hasben tak pakai jam sbb keje teknikal, kene buka enjin apa seme. Now, dah tukar keje ofis so rasanya sesuai dah utk pakai jam.

Setelah sebulan diperap, akhirnya dah pergi ke pemilik yg sepatutnya :) 


Dinner utk besday boy semalam, gulai patin tempoyak, sambal udang petai dan tumis sawi.
Patin tu spesel, datang dr Pahang. Saya memang takkan beli patin KL sbb bau tanah, takleh nak telak. Kalau yg dari Pahang ni sedap, manis isi dan tiada bau. Ni je lauk utk celebration semalam, sempoi ja kan? Jadik laaa... Yg penting sambut bersama yg tersayang.


Tadaaaa.. pagi ni hasben dah pakai jam tangan tu g keje.
Sukanya saya tengok, nampak smart and sesuai kat tangan die. Actually puas hati sbb beso so nampak jelas nombor jam hihihi... Rezeki hasben, rezeki saya tak perlu pk nak beli adiah apa hihi...
Menggembirakan hasben, semalam saya dapat 2 kemenangan melalui kontest.

Syukur alhamdulillah atas nikmat Allah yg tak putus bt kami.



No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails