Thursday, November 19, 2015

Menang Sony Mp3 dr Etiqa

Contest ni dah lama announce, adiah tak dapat lagi. Kita just nk share kat blog hehe ritu saja baca balik entri lama2 pasal kemenangan join contest ni. Ya allah, rupanya banyak dah saya menang, dr sekecil2 adiah sampai la sebesar2 adiah.

Hadiah yg paling bertuah saya rasa menang share and win baby expo dapat stroleer combi worth RM 2.5k. Dah selamat dijual pn stroller tu. Masa tu peknen Sumayyah, jual stroller menang tu, beli stroller yg murah dan belen duet belikan gelang kaki adik hehehe baloi kan? Pastu masuk akaun adik skit. Itu la yg paling bertuah pada saya. Adiah holiday dgn family, banyak jugak adiah yg saya menang.. syukur sgt rezeki Allah.

Ni yg saya menang MP3 Sony katanya. Hantar gambar bersukan. Banyak gak saya hantar, puas korek gambo lama2 yg ada kaitan ngn aktiviti sukan. Tak sangka terpilih hehehe tahniah kepada seem pemenang, Nana pn menang jugak...


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails