Friday, December 4, 2015

Akhirnya Menang Iphone 2 bijik lagi tu

Dah lama verangan nk menang IPhone tau, nk beli tu boleh je tapi sayang aih duet nk beli henpon je ribu riban so meh la kita join contest nk menang Iphone tapi sampai skang belum ada rejeki lagi. Takpe saya sabar menunggu.
Allah dah janjikan rezeki kita, cuma lambat atau cepat je, yg penting usaha kene ada.

Akhirnya saya menang jugak Iphone tapi bukan Iphone henpon ye hihihi... Saya menang Iphone Smart Watch. Jadik laaaaaaaa.. Iphone jugak depan tu kehkehkeh... Saya pn tak tau cane rupa jam ni, adakah kene ada Iphone baru boleh guna, tak tau... Tunggu dapat adiah baru la leh godek...

Bestnya hadiah kali ni bukan saya dapat 1 je Smart Watch tu tau, saya dapat 2 bijik terus.
Contest energyzer ni ada weekly winner, sesape yg winner leh nominate nama sorang lagi utk dapat the same prize. So kita nominate nama husben.. Dapat la sorang satu jam  Iphone tu....

Contest ni kene beli bateri Energyzer and guess emoji yg ada kat tag battery pack tu.. senang je, ala kita kan selalu main emoji so mmg senang la....


Cane rupa jam tu nnt dh sampai saya share... ....


No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails