Tuesday, January 19, 2016

Alhamdulillah Rezeki

Syukur alhamdulillah, rezeki contest masih ada lagi di tahun baru ni. Dalam bulan ni dah 3 kemenangan. Yg ni yg kedua, menang dr kontest. Dapat Freshkon Color Fusion. Hihi sejujurnya kita tak pakai pun contact lens ni, nak lg yg kaler2. Jangan ditanya mengapa. saya sendiri pn tak tahu kenapa. Mmg dr dulu takde teringin ke mengidam ke nak kaler2 kan mata. Takpe la org kata saya tak up to date ke apa. Sy mmg gini, certain things tak perlu kut nk ikot org, sy just being myself. Mmg lawa, mata kaler hazel, kaler biru... Comel je, nampak bergaya gitu. Tapi saya mmg tak bminat utk pakai nk lg bila tgk cara pakai tu mcm seram. Tak reti la iols. 

Kali ni saya menang 4 boxes of lens ni, 1 box ada 10 pair so total ada 40 pair la... Blu Inc bg saya voucher so sy leh redeem kat mana2 outlet berkenaan. Tapi since saya tak guna pun, sy nk let go je.
Sape nk roger la ye. Sy let go RM 100 je vocher ni.




No comments :

Post a Comment

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails