Friday, March 18, 2016

Tisu Tandas Basah Kleenex® atasi Fobia saya

Saya tak pasti sama ada korang facing same problem mcam saya tak bila nak menggunakan public toilet. Setiap kali keluar ke shopping mall atau travel ke mana2, public toilet merupakan satu nightmare untuk saya. Bukan apa, kebanyyak public toilet yg saya jumpa selalunya lantai kotor, penuh dgn air, toilet bowl ada kesan pijak dan air sekelilingnya. Tu yg selalu terjadi saya akan tahan je untuk membuang air kecil atau besar di public toilet, rela tunggu sampai hotel atau rumah.
Betapa azabnya kan proses menahan tu. Tapi bila dah ada anak susah plak nak minta anak "menahan", so solution sekarang selalunya saya akan bawa tisu baby wipes utk membantu saya dalam masalah kebersihan public toilet ni.


TAPI now dengan penciptaan terbaru oleh Kleenex® iaitu Tisu Tandas Basah Kleenex®  satu produk pertama di  perkenalkan di Malaysia bg membantu kita menghadapi masalah dgn kebersihan public toilet ni.


Mari kita lihat bagai mana Tisu Tandas Basah Kleenex® menghilangkan fobia saya apabila menggunakan public toilet?

Masuk2 tandas, ini adalah fenomena biasa yg kita lihat, lantai basah dgn air. 


Masuk untuk menunaikan "hajat". Tengok la lantai sudah pastinya hitam dan kotor, toilet bowl plak basah dan kita sendiri tidak pasti tahap kebersihan toilet tersebut sebelum kita nk gunakannya. 
Euwwwwwww... Geli okayy!!!


Nampak tak betapa kotornya? Lihat dengan mata kasar kita tak nampak micro bacteria di atas tu, kalau diberi keistimewaan untuk melihat micro bacteria tersebut, sure kita semua takkan nak guna public toilet dah lepas ni..


Nak lap dgn tisu tandas??? Ini la yg selalu berlaku.... Kehabisan tisu tandas... 
Jadi, nak buat apa sekarang? Keluar cari tandas lain dan hadapi masalah yg sama again???


Tidak lagi bagi saya. Tisu Tandas Basah Kleenex®  kini sentiasa saya selitkan di dalam poket seluar dan henbeg saya bg kegunaan emergency begini.

Ianya nipis je jadi mmg fit into pocket la...


Untuk menggunakan Tisu Tandas Basah Kleenex®  ni mudah je, kita hanya perlu koyakkan sedikit permukaan atas, amek selai tisu yg diperlukan dan tutup semula untuk memastikan tisu kekal basah.




Tisu Tandas Basah Kleenex®  yg diformulasikan dgn air yg telah ditapis sebanyak 9 peringkat amat sesuai digunakan bagi memastikan 99.9% kebersihan. Ianya bebas dr alcohol dan telah diuji secara clinical hypoallergic, ia juga dihasilkan dgn bahan natural chamomile dan green tea extract.

Menarik kan???? Bukan saja memastikan kuman habis di sapu, tetapi ia juga sesuai untuk intimate area kerana bahan yg digunakan natural dan telah diuji secara klinikal kesan terhadap kulit. Ia menjadikan Tisu Tandas Basah Kleenex®  ini sesuai untuk kanak2 jugak.




Yg lagi menarik adalah, Tisu Tandas Basah Kleenex®  boleh di'flush' terus ke dalam toilet setelah kita gunakan. Tidak perlu mencari tong sampah untuk membuangnya.

Ianya mesra alam okayyyy....




Nah.. dah bersih berkilat dah toilet bowl. Baru la rasa selamat je nak duduk dan menunaikan hajat. anak2 pn kita tak risau untuk beri mereka menggunakan public toilet. Kita boleh pastikan kebersihan mereka.




Sekarang fobia saya dah dapat di atasi. Korang pn boleh menggunakan Tisu Tandas Basah Kleenex® .

Ianya sudah dijual di pasaran Malaysia. Boleh didapati dalam 3 versi pek yg berbeza.
Pek dgn 10 helai tisu yg muat kita selitkan di dalam poket atau henbeg berharga RM 2.10



Seterusnya pek yg mengandungi 40 helai yg berharga RM7.40

Dan yg terakhir pek nilai jimat yg mengandungi 3 paket Tisu Tandas Basah Kleenex®  berharga RM5.80

Anda juga boleh membawa tisu ini ketika travel ke luar negara, ia akan membuatkan travel journey anda lebih indah dan kurang stress hahaha ini melalui pengalaman saya sendiri ya, di mana setiap kali travel ke luar negara saya perlu memikirkan masalah menggunakan public toilet ni. Kini dengan Tisu Tandas Basah Kleenex® , masalah saya dapat di atasi sepenuhnya..

Thanks  Kleenex®  atas innovasi terkini yg memudahkan. You just made my life easier & Tisu Tandas Basah Kleenex®  will be my BFF starting today!


en


Bagi yg masih sangsi dgn inovasi penciptaan Tisu Tandas Basah Kleenex®  ni, anda semua jangan risau.... Anda boleh dapatkan sampel percuma di wwww.kleenexcleans.com.my dan rasai sendiri kehebatan inovasi terkini Tisu Tandas Basah Kleenex® ni. 


You'll definately fall in love with it. Believe me.

Anda juga boleh menyertai kuiz mudah untuk memenangi bekalan setahun Tisu Tandas Basah Kleenex® . 


Whoahhhh yang ni memang syiok. Who doesnt love freebies kan? I am sure all of you love it. So lets give it a try, who know u will be lucky.

Grand Prizes IPhone 6 yaaa.. Sesambil kita berkongsi pengalaman mana tahu rezei kita menang IPHone kan......

Setelah dapat sampel nanti jangan lupa ya kongsikan pengalaman anda menggunakan Tisu Tandas Basah Kleenex®  di media sosial dgn menggunakan hastag #KleenexSurvivalGuide

1 comment :

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails